سفارش تبلیغ
صبا ویژن



آزمون وکالت ?? کانون مرکز - حقوق






آزمون وکالت ?? کانون مرکز - حقوق



آرشیو وبلاگ
نمونه سوال دروس حقوق
بخش دانلود
قانون مجازات اسلامی
آشنایی با بیمه ، اصطلاحات بیمه ای و برخی از پوشش های آن
سخن بزرگان
طلاق رجعی
خسارت ناشی از متهم بی گناه چگونه محاسبه می شود
هتک حرمت اشخاص
مرجع رسیدگی به اتهام طفل
اعتراض شخص ثالث
قاتل در چه صورتی قصاص نمیشود؟
انواع خیار ها
اجازه پدر یا جد پدری برای ازدواج دختر
حضانت
ماهیت حقوقی چک سفید امضاء
قانون آئین نامه مالی ، محاسباتی و معاملاتی دیوان محاسبات کشور
قانون انتشار اسناد خزانه و اوراق قرضه
رجم ، نه شکنجه است نه مجازات غیرمتناسب
نظریات مشورتی اداره حقوقی و تدوین قوانین قوه قضائیه(تعدادی از آن
نقش قرارداد
متن کامل کنوانسیون رفع همة انواع تبعیض علیه زنان
سازمان ملل متحد
حقوق جزای بین المللی
درس خارج اصول حضرت آیت الله سبحانی
اصول قانون اساسی در مورد خانواده
مقادیر دیه کامله
اقسام وجوب
تمکین
خیانت در امانت
عنوان تحقیق: نگاهی گذرا بردعوا ، دادگاه و دادخواست
طلاق و انواع آ ن
راهنمای دروس عمومی
بیمه عمر و سرمایه پس انداز
فرهنگ لغات و مصطلحات
آشنایی با شورای حل اختلاف
نحوه حل اختلاف بین مراجع قضایی و غیر قضایی
نحوه و ضمانت اجرای احکام شوراها ی حل اختلاف
تعزیرات حکومتی، به سازمان رسیدگی به تخلفات اقتصادی تغییر نام داد
آیا صرفا امضای چک برای صادرکننده ایجاد تعهد میکند؟
تمدید 5ساله قانون شوراهای حل اختلاف
اعتبار امر مختوم کیفری در دعوی کیفری
شرایط شرکت در آزمون و اخذ پروانه کارآموزی وکالت(87)
طلاق پدیده نامطلوب اجتماعی که رو به کاهش است(
آزادی و قرار وثیقه
آزمون وکالت 87 کانون مرکز
متون حقوقی(
چرا کشورمان چنین جرم خیز شده است؟ محمد مطهری به نقل از سایت تابن
متن قانون اصلاح تبصره 1 ماده 188 قانون آیین دادرسی کیفری
متن کامل لایحهی جدید قانون دیوان عدالت اداری و ایراد شورای نگهبا
جزوه
رصد ماهواره امید
قانون مدنی
میزان مقادیر انواع دیه و محاسبه حق الوکاله
انتخاب واحد نیمسال دوم 88-87
2
مهریه عندالاستطاعه یا عندالمطالبه
مصوبات مجلس شورا
اسامی دروس ریزشی و مهلت پرداخت شهریه
چک
مجموعه قوانین مجلس شورا
ارشد خصوصی
حقوق امروز
نمونه سوالات کارشناسی نیمسال اول ۸۹-
دانلود جدید ترین نرم افزارهای حقوقی ایران
نمونه سوالات -13911390تمام کنکورها
دانلود سوالات ارشد 91 تمامی رشته ها
مرداد 91
بهمن 87
مهر 91


لینکهای روزانه
آئین دادرسی مدنی 1 [277]
[آرشیو(1)]


لینک دوستان
محرما نه
سیستم انتخاب واحد گلستان
وبلاگ شهید آوینی
مدیریت بازرگانی دانشگاه پیام نور ایلام
نمایندگی بیمه توسعه در استان ایلام
دنیای واقعی
...ترنم...
چگونه خدمتگذار خوبی باشیم
اس ام اس عاشقانه
مرکز دانلود سافت سیتی
::::: نـو ر و ز :::::
ای نام توبهترین سر آغاز
پایگاه دانشجویان پیام نور حقوق 87
حمایت مردمی دکتر احمدی نژاد
محمدرضا جاودانی
ایلام تودی
وبلاگ حقوق اخبار مقالات و آزمونها
ساخت شعر برای اعلامیه ترحیم و سنگ مزار
سایت تبیان
ترانه زندگی
بوی سیب BOUYE SIB
یادداشتها و برداشتها
همسفر عشق
جالب و دیدنی...!!!
چرندوپرند
ماهیان آکواریمی
آرامش جاویدان در پرتو آموزه های اسلام
نور
بزرگترین وب برای تبلیغات وبلاگ
به یاد یاد ها
دانلود ، ترفند ، برنامه ، بازِِی ، آهنگ ، کلیپ ، عکس،داستان
عاشق آسمونی
مذهب عشق
ایران من
وبلاگ فارسی
لیست وبلاگ ها
قالب وبلاگ
اخبار ایران
اخبار فاوا
تفریحات اینترنتی
تالارهای گفتگو
خرید اینترنتی
طراحی وب سایت

عضویت در خبرنامه
 
لوگوی وبلاگ
آزمون وکالت ?? کانون مرکز - حقوق


لوگوی دوستان






وبلاگ فارسی

آمار بازدید
بازدید کل :621908
بازدید امروز : 55
 RSS 

   

()

زمان برگزاری آزمون وکالت ?? کانون مرکز تا پایان هفته (?/?/????) مشخص می‌شود


رییس کانون وکلای دادگستری مرکز با بیان اینکه زمان آزمون وکالت ?? کانون مرکز تا آخر این هفته قطعا مشخص خواهد شد، درباره دلیل جدایی برگزاری آزمون اتحادیه و کانون مرکز گفت: اساسنامه اتحادیه ناقض مقررات قانونی مربوط به وکالت نیست بلکه اتحادیه برای ایجاد هماهنگی در روش‌ها تاسیس شده و این مانع از آن نیست که هر کانونی مستقلا در زمینه وظایفی که بر عهده دارد، خود تصمیم بگیرد.

محمد جندقی کرمانی در گفت‌وگو با خبرنگار حقوقی ایسنا، درباره نتایج سفر هیات سه نفره به اجلاس جهانی کانون بین‌المللی وکلا(IBA) گفت: IBA کانون بین‌المللی وکلای دادگستری است که هر سال یک نشست سالیانه در یکی از کشورهای دنیا برگزار می‌کند. کانون وکلای دادگستری مرکز در ? ماه مارس ???? در جلسه IBA در نیویورک، زمانی که اساسنامه کانون بین‌المللی تنظیم می‌شد، سه نفر از وکلای دادگستری ایران حضور داشتند و ما از آن تاریخ عضو IBA هستیم.

وی با بیان اینکه خودش شخصا عضو کانون بین‌المللی وکلاست، گفت: طبق مقررات، IBA در نشست‌های سالیانه از کلیه اعضای خود دعوت می‌کند تا در همایش سالیانه شرکت کنند. هر دو سال یکبار انتخابات رییس IBA و برخی ارگان‌های آن برگزار می‌شود و امسال هم مراسم انتخابات برگزار شد و کانون مرکز هم حق یک رای داشت. رییس قبلی فرناندو پمپو اهل اسپانیا بود و رییس فعلی که انتخاب شد، آقای فرناندو از ونزوئلاست.

رییس کانون وکلای مرکز ادامه داد: نزدیک به سه هزار وکیل دادگستری یا بیش از آن از سراسر جهان در هر اجلاس شرکت می‌کنند. در آنجا مسایل مختلفی از قبیل داوری، حقوق بشر، مسایل جزایی، ثبت علایم و اختراعات، مسایل حقوق تجارت الکترونیکی و غیره در کمیسیون‌های مختلف در پنج روزی که IBA جلسه دارد، تشکیل می‌شود و افراد علاقه‌مند می‌توانند در آنجا شرکت کنند و نظریات خود را اعلام کنند یا اگر نظری دارند از قبل اعلام و از آن دفاع می‌کنند.

جندقی افزود: هدف این اجلاس‌ها بیشتر ارتباط با وکلای سراسر جهان است که از جمله هیات سه نفره اعزامی از طرف کانون مرکز با تقریبا بیش از ?? درصد وکلای دادگستری از کشورهای مختلف مثل آمریکا، اروپا به‌طور کلی، نیجریه، کشورهای آسیایی مثل هند و پاکستان و سایر کشورها ملاقات داشت و اطلاعاتی در زمینه مسایل حقوقی رد و بدل شد.

رییس کانون وکلای مرکز درباره زمان برگزاری آزمون وکالت ?? کانون مرکز و زمان انتشار آگهی آن به ایسنا گفت: کانون وکلای دادگستری مرکز حسب تصمیم هیات مدیره مقرر شد که آزمون را مستقل برگزار کند و تاریخ آن تا این لحظه مشخص نشده اما ظرف همین هفته به‌طور قطع، تعیین و اعلام خواهد شد.

وی درباره دلیل اینکه هیات مدیره تصمیم گرفت آزمون را به شکل مستقل برگزار کند گفت: اساسنامه اتحادیه ناقض مقررات قانونی مربوط به وکالت نیست بلکه اتحادیه برای ایجاد هماهنگی در روش‌ها تاسیس شده و این مانع از آن نیست که هر کانونی مستقلا در زمینه وظایفی که بر عهده دارد، خود تصمیم بگیرد. کانون مرکز همچنین تصمیمی اتخاذ کرده است بدون اینکه اختلافی با اتحادیه داشته باشد. کانون مرکز خود از بنیانگذاران اتحادیه است.

جندقی درباره صحت شنیده‌ها درباره اختلافات میان کانون وکلای مرکز و اتحادیه عنوان کرد که در جلسه ?? آبان هیات عمومی وکلا این موضوع را موشکافی خواهد کرد.

رییس کانون وکلای مرکز درباره عملکرد بیست و پنجمین دوره هیات مدیره کانون مرکز درخصوص ارتباط با دستگاه قضایی عنوان کرد: بعد از انتخابات دوره بیست و پنجم همانطور که در انتخابات اعلام کرده بودیم همکاری با قوه قضاییه و سایر قوا از اهداف اصلی ما بود که این کار را انجام دادیم.

وی گفت: در طول این مدت جلسه‌ای با آقای آوایی، رییس کل دادگستری استان تهران که به همراه معاونانشان به کانون مرکز آمده بودند، برگزار شد و مذاکرات بسیاری در زمینه رفع مشکلات قضات با وکلا و وکلا با قضات مطرح و موافقت شد که دو نفر تعیین شوند تا مسایل مستقیما به این دو نفر ارجاع شود و آن دو اتخاذ تصمیم کرده و سریعا موضوع را حل و فصل کنند که آقای درخشان‌نیا از طرف دادگستری تهران و آقای مدرس از طرف کانون مرکز به این منظور برگزیده شدند که تاکنون هم جلساتی داشتند که حسب اظهارات آقای مدرس بسیار مفید بوده است.

جندقی در ادامه گفت: به‌علاوه در حدود دو ماه پیش اعضای هیات مدیره با آقای آوایی دیداری در کاخ دادگستری داشتند که آنجا مشکلات موجود را مجددا مطرح کردیم که آقای آوایی همانجا دستور دادند مشکلات رفع شود؛ از جمله این مشکلات بحث ورود و خروج وکلای دادگستری به مجتمع‌های قضایی یا ثبت لوایح وکلا به وسیله دفتر دادگاه بود که دستور لازم را ایشان صادر کردند.

وی افزود: همچنین مطرح کردیم که موافقت کنند در دو مجتمع قضایی تمبر‌فروشی برای وکلا تاسیس شود که یکی در مجتمع شهید بهشتی و دیگر در مجتمع شهید باهنر پیشنهاد شد که در دست اقدام است؛ همچنین موافقت شد در هر فصل یک همایش مشترک داشته باشیم که دومین همایش در پاییز برگزار خواهد شد.

رییس کانون مرکز ادامه داد: به علاوه جلسه‌ای با آقای مرتضوی دادستان تهران داشتیم و همچنین جلسه‌ای با کمیسیون قضایی مجلس برگزار شد که جلسه‌ی پرباری بود و قرار شد یک نسخه از لوایحی که به کمیسیون قضایی مجلس ارسال می‌شود برای ما نیز ارسال شود تا کانون هم نسبت به این لوایح اظهارنظر کند و همکاری و تعامل بیشتری با یکدیگر داشته باشیم. در این مورد لوایح متعددی برای ما فرستادند که ما در حال بررسی آنها هستیم تا نظراتمان را اعلام کنیم.

وی گفت: حدود ?? الی ?? طرح و لایحه در زمینه‌ی لایحه مجازات‌های اجتماعی جایگزین زندان، لایحه رسیدگی به جرایم اطفال و نوجوانان، لایحه چگونگی حفاظت از دریا و رودخانه‌های مرزی، پیشگیری از وقوع جرم، قانون مجازات اسلامی و غیره برای ما ارسال شده است. به علاوه از طرف رییس محترم کمیسیون قضایی مجلس، جلسه افطاری تشکیل و از هیات مدیره دعوت به عمل آمد و ما نیز یک افطار متقابلا آنها را دعوت کردیم که چون مصادف با دعوت دولت از همه نمایندگان مجلس بود نتوانستند به افطاری کانون بیایند.

جندقی در پاسخ به این سوال که قبلا رسم بود خبرنگاران مستقیما به این جلسات دعوت شوند اما چرا اکنون این اتفاق نمی‌افتد؟ گفت: باید روابط عمومی در این جلسات حتما از خبرنگاران دعوت کند



نویسنده » j.j » ساعت 2:52 عصر روز پنج شنبه 87 بهمن 10